kirsten de vos

Biedt marketing en consultancy aan ondernemers en bedrijven die een positieve bijdrage (willen) leveren aan de wereld om hun impact te verkleinen.

Brand story

Maar als ik er wel ben, sta ik aan je zij, voed ik je nieuwsgierigheid en word je op een begrijpelijke manier, door de wereld van marketing geleid. Dan wordt campagne voeren weer iets leuks en interessants. Is het niet langer een moetje, maar het creëren van een kans. 

De kans om een positieve bijdrage te kunnen leveren, waarvoor ik jou vol passie en integriteit mijn kennis en tools in handen wil geven. Zodat wij een toekomst kunnen bouwen waar weer muziek in zit, bewust impact maken, zingeving vinden en kiezen voor; purpose over profit.

Dus als ik er even niet ben, hoop ik dat je met me mee vaart, samen buitenspelen op de planeet. Dat je verwondert bij mij opstapt, me beet pakt en je weet: eenmaal samen aan het roer van jouw onderneming, laat ik de koers niet meer los.

Want ja, ik ben en blijf er, één van de Vos.

Als ik er even niet ben, dan wil ik dat je weet dat ik de wereld verken, en mijn kennis voor je verbreed. Want voor mij is er geen grotere rijkdom dan de kennis die je bezit, en die met je te kunnen delen, gedurende de rit.

Als ik er even niet ben, is dat om de wereld mooier te maken, om mijn hart te vullen met ongerepte landschappen, zodat ik jou vanuit daar straks weer met marketing kan raken. Want voor mij is er niets mooier dan de schoonheid van de natuur, ik wil er niet in leven, maar het voelen als jouw merk en het ervaren als een avontuur.

Als ik er even niet ben, zijn mijn haren in de vaarwind aan het waaien, laat ik me misschien wel verroeren door de mooiste eilandjes en baaien. Dan is er voor mij niets menselijkers dan vrij te kunnen leven, en vanuit deze vrijheid, ook aan die van jou vorm te kunnen geven. 

explorer

70%

magician

30%

wat zijn archetypes?

"Jullie hebben zo hard gewerkt en het resultaat is echt verbluffend creatief! Het is echt een feestje om met jullie samen te werken en ik kom zeker bij jullie terug voor meer assets. 

kirsten de vos

Vraag de brochure aan en lees meer over ons aanbod, onze werkwijze en hoe we samen kunnen werken om van jouw onderneming een merk te maken.

samenwerken

Benieuwd naar ons aanbod en de prijzen?

vraag de brochure aan

Het karakter van jouw merk

Archetypes

In elk goed boek en elke goede film zitten ze; archetypes. 12 verschillende modellen zoals de held, de rebel of de oermoeder.

Deze zelfde modellen kun je toepassen op je merk om deze te positioneren en zo nog makkelijker jouw klanten aantrekt.

Ontdekken wat jouw unieke combinatie is? Ontvang de 12 delige mail-serie en leer meer over de archetypes.

Of boek direct een archetype sessie.